albabostrm

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Alba Boström - 13 maj 2013 21:34

Hej! Denna dag började med ett glas juice och en rostad franska. Sen skola. Började med att prata första timmen och lite bänkbok. Sen rast och efter det idrott vi körde fotbollsbrännboll. Sen lunch "stuvade makaroner och korv" var riktigt gott faktist. Sen rast och sen lektion. Efter det rast igen och sen tränade jag Saga Ebba och Anna på ett nummer från femmans salonger. Sen matte en stund och sen så slutade vi. Jag stannade på skolan och städade bänken. Hade ju utveckling.Samtal Utveckling.Samtalet gick bra. Kändes ju så bra att få höra vika omdömen man har, hade goda kunskaper på nästan allt och i So:n så hade jag omdömet  "mycket god kunskaper" så är så nöjd över mig själv och så. Sen hem. Hemma så fikade jag, ett glas juice och en rostad franska   Sen så gick jag över till mamma och fixade till lite på rummet. Sen så åt jag mat "makaroner och korvröra" och sen stallet. På stallet så fodrade jag och två andra, fast jag fick fodra mest. Efter det så mockade jag åt Alfons, putsade sadel och träns och bytte schabrak. Sen så blev det att åka hem då. Hemma fikade jag "havre fras och mjölk med tillsatt socker" var ju gott. Men nu så är jag här.

 

 

Hejdå!

Av Alba Boström - 13 maj 2013 06:52

Goh morgon alla! Idag så är det måndag och jag har utvecklingssamtal idag efter skolan. Men det är också stallet idag. Så det blir att vara med Alfons och så. Men idag så är det gympa buhu. Jag orkar inte. Men ska ta och äta frukotst nu så hejdå!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är en blogg om hästar o min vardag,framförallt vänskap och kärlek.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards