albabostrm

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Alba Boström - 8 maj 2013 06:49

Hej! I dag så är det onsdag. Jag har inte bloggat på nån dag har inte riktigt haft tid. Men i måndags så var det ju skola hade idrott. Det var ju också stallet i måndags, jag följde med Frejja och hennes halv syrra till stallet cirka klockan halv fem. Då var vi där på stallet och sånt. När Nova hade ridit klart så stannade jag och Frejja på stallet tills när min storasyster (Olivia) hade ridit klart sen åkte vi hem. Men medans hon red så tog jag hand om Alfons, jag ryktade honom noggrant och svampade homom sedan , han var ju så smutsig min lillpojke. Sen så mockade jag och putsade sadel. Sen så skulle vi fodra. Jag fodrade åt Alfons och några fler. Sen så putsade jag tränset och sen så var det dag att åka hem. Men igår så var det ju också skola inget speciellt. Hemma så var jag ute ganska mycket och så där. Hade lite kul och sånt. Men sen hemma på kvällen så städade jag lite i garderoben, ska fortsätta idag och så. Men idag så är det ju också skola har slöjd idag. Hemma ska jag ju städa garderoben och sen stallet! Blir att vara med Alfos, mocka och så där. Men nu så ska jag äta frukost så hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är en blogg om hästar o min vardag,framförallt vänskap och kärlek.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards