albabostrm

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Denna dag! ;)

Av Alba Boström - 13 maj 2013 21:34

Hej! Denna dag började med ett glas juice och en rostad franska. Sen skola. Började med att prata första timmen och lite bänkbok. Sen rast och efter det idrott vi körde fotbollsbrännboll. Sen lunch "stuvade makaroner och korv" var riktigt gott faktist. Sen rast och sen lektion. Efter det rast igen och sen tränade jag Saga Ebba och Anna på ett nummer från femmans salonger. Sen matte en stund och sen så slutade vi. Jag stannade på skolan och städade bänken. Hade ju utveckling.Samtal Utveckling.Samtalet gick bra. Kändes ju så bra att få höra vika omdömen man har, hade goda kunskaper på nästan allt och i So:n så hade jag omdömet  "mycket god kunskaper" så är så nöjd över mig själv och så. Sen hem. Hemma så fikade jag, ett glas juice och en rostad franska   Sen så gick jag över till mamma och fixade till lite på rummet. Sen så åt jag mat "makaroner och korvröra" och sen stallet. På stallet så fodrade jag och två andra, fast jag fick fodra mest. Efter det så mockade jag åt Alfons, putsade sadel och träns och bytte schabrak. Sen så blev det att åka hem då. Hemma fikade jag "havre fras och mjölk med tillsatt socker" var ju gott. Men nu så är jag här.

 

 

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alba Boström - 20 maj 2013 15:11

Hej hej! Förlåt förlåt förlåt för att jag har varit slarvig med bloggandet nu på sistonde, och att jag inte har kört veckans skämt har glömt bort det och har inte haft något bra material att andvända. Jag vet faktist inte hur jag ska göra med det så ...

Av Alba Boström - 18 maj 2013 15:25

Hej! Igår så var det ridning! Vi hade egentligen teori men fick rida istället. Så jag red Alfons. Vi red ute i skogen. Men när vi red ute så var Alfons väldigt pigg. Så när vi skulle trava så började han tjuvgaloppera sen så drog han ner huvudet så v...

Av Alba Boström - 16 maj 2013 19:08

Hej. Idag så var det ju skola. Började med att träna på femmans salonger sen rast. Sen så hade vi typ bild. Sen lunch. Efter lunchen så hade vi en sån här samla poäng grej. Sen rast och sen så fortsate vi med den här bild saken. Sen så slutade vi är ...

Av Alba Boström - 15 maj 2013 07:25

Hej eller God morgon! Idag så är det skola. Flrsta timmen så ska nog alla tjejer träna till femmans salonger sen så blir det nog lunch och sen så måste vi tjejer missa slöjden och gå på nån himla föreställning. Sen så vet jag inte vad vi gör men vi s...

Av Alba Boström - 14 maj 2013 14:09

Hej. Denna härliga och regiga dag började med en macka och ett glas oboy! Sen skola. Började med att prata och sen bänkbok en stund och sen så fortsatte vi med en No uppgift om djur. Sen rast ch sen idrott igen. Hade fotbollsbrännboll idag också. Sen...

Presentation


Detta är en blogg om hästar o min vardag,framförallt vänskap och kärlek.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards